Јадете го ова наместо леб и намалете го ризикот од рак: 100 грама дневно од ова може да ја спречи опасната болест

Истражувањата покажуваат дека начинот на исхрана има големо влијание во развивањето на болестите, а еве што треба да јадете секој ден како превенција од канцер.
Познато е дека мали промени во начинот на живот можат да ја спречат лошата болест, а така е и со исхраната. Научниците истакнуваат дека само 3 порции печива од цело зрно дневно може да го намалат ризикот од канцер за 17 отсто. Ако ги замените производите од преработени житарки со производи од цело зрно, ако јадете повеќе зеленчук, овошје и мешунки, би го смалиле ризикот за дебелеење, а со тоа и ризикот од опасни промени во телото.
Експертите истакнуваат дека ако секој ден јадете 90 грама производи од цело зрно пченица ќе го смалите ризикот од рак на цревата. Исто така се апелира дека претерано внесување на месо, како салами и сланина се едно од главните причини за рак.
Ново на Сител
-

Се трага по 4 годишно дете од Македонија кое исчезнало на познато албанско летувалиште
-

Срушен е рекордот за ова лето: 21 активен пожар во Македонија
-

Го снимиле и пријавиле како фрла легло со мали мачиња во парк, АХВ го казни со 550 евра
-

ОЈО Скопје по допрен глас ќе го истражува загадувањето со отпад кај Рашче
-

Орце Ѓорѓиевски се напи вода од чешма и порача: „Скопјани се безбедни“
-

МЗ: Нема регистриран пациент чија состојба се поврзува со загадена вода во Скопје
-

МВР: Вкупно 115 санкции за непрописно престигнување на територија на цела држава
-

АХВ: Водата од скопскиот водовод е безбедна за пиење
