Овошните сокови со шеќер во големи количини се штетни за срцето

Овошните сокови кои содржат додаден шеќер во големи количини се опасни за срцето и значително го зголемуваат ризикот од други заболувања, тврди една американска студија.
Научниците кои следеле 18 илјади испитаници во текот на шест години, резултатите од своето истражување го претставија на конференцијата на Американското кардиолошко здружение.
Тие констатирале дека кај оние, кои пијат повеќе од 6,8 децилитри напитоци со шеќер, ризикот од смрт од срцеви или други заболувања е два пати поголем од оние кои дневно во просек конзумираат помалку од 3,4 децилитри.
Раководителот на истражувањето Џин Велч тврди дека резултатите само ја потврдиле важноста за контрола на внесувањето на шеќери во организмот.
- Сметаме дека истражувањето во значајна мера го поткрепува сознанието за важноста да се намали уделот на слатки напитки во нашата конзумација, нагласи Велч.
Тие наведуваат дека ваквите напитоци носат голем „прилив на шеќер“, кој телото потоа мора да го апсорбира.
Ново на Сител
-

Ѓорѓиевски: Скопје има безбедна вода за пиење
-

Николоски: Македонија самостојно го решава проблемот со транспортерите преку билатерални договори
-

Со пиштол сопреле автомобил и ограбиле татко и син кај Сарај
-

Вработени во МВР останаа без здравствено, ФЗО вели дека не им се платени придонесите
-

28-годишен тетовец ги пријавил баба му и дедо му дека му украле 3,5 милиони денари
-

Хорор во Шутка: Улично куче искасало 18-месечно дете, родителите бараат итна реакција
-

МВР: Приведени три лица, расчистено пукањето од 8 август во тетовскиот регион
-

„Вашингтон пост“: Трамп тајно ја напуштил Турција со трет авион поради иранска закана
